نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

از همه جا13

+ بابا بهم زنگ زد . میگه اصلا فکر کار نباش . فقط به درست فک کن . من خودم برات پول میفرستم ! 

مامانم از اونور میگه من شده طلاهامو بفروشم نمیذارم بری سرکار ! تو نگران نباش . اصلا خودتو ناراحت نکن !


+ اتاقمون شده مهمون سرا . این میره اون میاد . یه اتاق 3در 4 ! و 7 نفر آدم . مثه حموم عمومیه ! هر کی با هم اتاقیاش مشکل داره میاد اینجا . هر کی میخواد یه شب واسه دفاعش بمونه میاد اینجا . وضعیتی داریما! نمیتونیم درس بخونیم نه حتی قشنگ بخوابیم !




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲
nana kian