نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

بیرونمون بقیه رو کشته تومون خودمونو

از نظر بقیه من یه دختر موفقم که داره تو یکی از بهترین دانشگاه ها ارشد میخونه. شاگرد اول شده و یه آینده روشن در انتظارشه !
ولی از نظر خودم من خیلی وقتمو هدر میدم .کار خاصی انجام نمیدم. مدت هاست برنامه خاصی واسه زندگیم ندارم یا اگه دارم ، براش تلاش نمیکنم ! فقط دارم میگذرونم !
واقعا داره حالم از خودم به هم میخوره !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۸
nana kian

نظرات  (۱)

درک میکنم منم عقیده ام اینه که بیرونم داره بقیه رو زجر میده توم داره خودمو میکشه....