نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ب.ظ

مسافرت یهویی

من هیچ وقت موافق برنامه های یهویی نبودم . همیشه برای هرچیزی باید از قبل برنامه ریزی میکردم و خوب دربارش فکر میکردم . اما دو شب پیش یهویی تصمیم گرفتیم یه سفر کوچیک بریم ! ساعت 9 شب تصمیم گرفتیم و صبح ساعت 7 بیدار شدیم و راه افتادیم . 

هرچند کوتاه بود ولی واقعا واقعا لازم بود و من دوباره رفرش شدم . 

میخوام بگم از پیشامدهای یهویی استقبال کنین  :) 


+ به مامان زنگ میزنم میگم حدس بزن کجام .دید خیلی با انرژی و شاد حرف میزنم یکم قربون صدقم رفت و گفت لابد دربند؟ گفتم نه خیلی دورتز شو . خب بعدش درست حدس زد و البته اونجا مرتب زنگ میزد الان کجایین شب کجا میمونین کی برمیگردین ! 

بهش قول دادم سال دیگه خودم ببرمش .اگه بابا برام ماشین بخره البته :))) خودم که تا سال دیگه ماشین دار نمیشم احتمالا 

جایی که رفتم : 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
nana kian