نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

hitchhike

امروز زود ( طرفای 9!!!!) پاشدیم که بریم بیرون . خواستیم هیچ هایکی سفر کنیم . تریپ کاملا اسپورت و کوله پشتی . اینجا هم که شهرها نزدیک همه . تصمیم گرفتیم پیاده بریم تا شهر بعدی .
نزدیک به 4 ساعت پیاده روی داشتیم تو جنگل . خیلی خیلی فوق العاده بود . برگ درختا قرمز و نارنجی و زرد و سبز....یه ترکیب محشر . موزیک گذاشتیم و بلند بلند باهاش همراهی کردیم. 
آخرشم قلیون کشیدیم که همون کارو خراب کرد .... من سردرد شدم و حالم بد شد . و الان با سردرد دارم تایپ میکنم . 
ولی خدایی آدم اینجور جاها رو باید با عشقش بره . .....اون همه وقت پیاده روی تو اون مناظر معرکه .....وای که اگه یارت کنارت باشه چی میشه . 
همه اش یاد کسایی که یه زمانی دوسشون داشتم میوفتادم .
یاد اولین عشقم ....که اونروز که داشتم بلاک لیست تلگراممو چک میکردم دیدم عکسشو و حلقه توی دستشو .....و یادم افتاد که وقتی عکسشو کنار زنش دیدم هیچ حس خاصی نداشتم ....ولی امروز یاد خاطره هامون افتادم و دلم نه برای خودش ، برای خاطره هامون تنگ شد 
یاد پ .... و نوع خاص دوست داشتنش .....و نوع خاص افکارش ....و نوع خاص شخصیتش....یاد وقتی که خواهرم بهم میگفت آخه شما چقد حرف دارین با هم بزنین ! راست میگه من آدم پر حرفی نیستم ولی با اون همیشه حرف داشتیم که بزنیم .... و همین شد که من دلم میخواست یکم ازش دور شم و اون میگفت نه ،.یا کات کنیم یا با هم باشیم ، با هم بودن نصفه نیمه تو کت من نمیره ...یعنی چی که یه مدت کاری به کارم نداشته باش .....و خب من به قدری از اینکه نیمد منو ببینه دلم گرفت که خواستم برم تو لاک خودم و هرکار کرد در نیمدم و تموم شد همه چی ! 

از کجا به کجا رسیدم . 

پیش خودم گفتم خدایا ...مارو انداختی اینجا تو بهشت که عذابمون بدی ؟؟؟ بهشت تنهایی به چه دردی میخوره ؟؟؟؟ هر بار که میریم بیرون شادم خوشم میگم میخندم میرقصم....ولی آخرش ، میرم تو خودم . و خب به قدری هم تابلوام که همه میفهمن و اولین نفر فریماه میاد میگه چی شده نانا... دورت بگردم چرا ساکت شدی ! منم نمیخوام عیششون خراب بشه باز خودمو شاد نشون میدم  . 

+ خدایا به خاطر داده ها و نداده هات شکر .... چقد خوشحالم که همیشه هوامو داری ....چقد خوشحالم که تورو دارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
nana kian