نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ق.ظ

عنوان خر است

دوباره سکسکه های متوالیش برگشت . عصبی شد . میگم برو دکتر به زمین و زمان فحش میده . میگم خب نرو میگه پس چیکار کنم ؟ زنگ میزنه باز کلی فحش و دری وری هرچی میگم عصبی میشه میگه چرت و پرت نگو . یعنی به جرات میگم تا حالا هیچ کسی باهام اینجوری حرف نزده بود . منم دیگه نتونستم تحمل کنم . گفتم هیشکی دیگه مریض نمیشه جز تو ؟؟؟ چته؟یکم خودتو جمع و جور کن . صدام رفت بالا . بعدم قطع کردم . زنگ زد ریجکت کردم . بهش میگم یه چند ساعتی کاری به کار من نداشته باش . 

باز زنگ میزنه . جواب دادم هیچی نگفتم .میگه هرچی میخوای بهم بگو داد بزن فحشم بده دعوا کن باهام . باز هیچی نگفتم . معذرت خواهی کرد . گفت نمیدونم چرا اینجوری شدم  . از خودم بدم میاد ! و.....

گفت و گفت و گفت . 

آشتی کردیم !

+ خدا کنه حالش خوب بشه . چه یهو یه عالم مصیبت ریخت رو سرش .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
nana kian