نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

هجدهمین روز آذر-عنوان کم آوردم

همینطور که داشتم فکر میکردم چیکار کنم چیکار نکنم یاد فیلم سه گانه befor sunrise, sunset,midnight  افتادم ، پارت دوم . اونجا که جسی گفت : با دوست پسرام بهم میزنم بعدش اونا ازدواج میکنن و بهم زنگ میزنن و بابت اینکه بهشون یاد دادم چطور با یه خانم رفتار کنن ازم تشکر میکنن . آخه چرا اونا از من خواستگاری نکردن ؟ درسته من جواب رد میدادم ولی باید خواستگاری میکردن !


فکر کردم خب چرا که نه؟ بلد نیست چطور رفتار کنه؟ کم تجربه است ؟ خب من بهش یاد میدم . مهم نیست که تهش چی بشه . 

داشتم فکر میکردم اصلا ارزششو داره که بخوام اینقد انرژی بذارم ؟ در حالی که من تو هیچ کدوم از روابطم حتی ذره ای خودمو اذیت نکردم . 

اما چرا که نه ! این بار یکم تغییر رویه میدم !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۸
nana kian

نظرات  (۱)

انجامش بده ...........