نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

از همه جا4

سر بطری بازی به فکرم رسید خیلی از سوالاتی که مطرح میشه رو من واقعا یادم نمیاد و نمیتونم جواب بدم! مثلا اگه ازم بپبرسن بهترین روز زندگیت تا الان ! یا بدترینش! یا خجالت آور ترین خاطره ! یا ....

یعنی گند بزنن این حافظه منو !

همین الان الان میخوام بشینم فکر کنم و جوابشونو پیدا کنم ! به مرور تکمیلش میکنم


بهترین روز زندگی : روزی که ماشین خریدم - ارشد قبول شدم - قبولی کارشناسی - واقعا بهترین روزهام مربوط به موفقیتاییه که به دست آوردم! هدفایی که بهش رسیدم !


بدترین روز : روزهای بیماری مامان - روزی که نسبت بهم دلسوزی شد در حالی که از این دلسوزی متنفر بودم !


خجالت آور ترین خاطره : 


عوضش اگه بپرسن احمقانه ترین کاری که انجام دادی یه لیست حاضر و آماده تو ذهنمه !  :)) خداروشکر نپرسیدن


بهترین سال زندگی : همین امسال ! من به روند رو به رشد زندگیم معتقدم ! باید بهتر بشه قاعدتا ! ضمن اینکه من آدم زندگی تو گذشته نیستم !


+انواع اقسام جوشونده از بابونه تا آویشن و دارچین و شیر زردچوبه! و شیر نشاسته بستم به شکمم !

ویروسه از رو رفت . دیگه کم مونده بود بگه عامو امونوم بده بذا ببینم از کجا باید در برم !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
nana kian