نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

از همه جا 5

+ فریماه یه عادت بدی که داره خیلی زیاد با تلفن حرف میزنه. فرقی نداره با کی .کلا مکالمه هاش طولانیه . گاهی دلم میخواد تلفنشو بگیرم بکوبم به دیوار!


+ دختره دقیقا هر شب بغل یکیه . بر میخوره بین پسرا . دقیقا یه مدت با این یه مدت با اون . به همه هم که پا میده هیچ ، خودش بیشتر میره سمتشون ! دقیقا نمونه بارز کرم از خود درخته


+ کاری انجام دادم که هیچ فک نمیکردم انجامش بدم . یه جور سفر هیچ هایکی ! تجربه خیلی خوبی بود  .


+ دختره رو گفتم حالا بگم از پسره ! پی وی همه دخترای دانشگاه هست . همه رو با هم میخواد . با منم اومد تریپ صمیمی برداره دمشو چیدم ! ولی فریماه میگه از تو یه جور دیگه خوشش میاد . به شدت شوخه و دقیقا با هرکی میخواد دوست بشه این آهنگه : خدا قسمت کنه این دافه واسم جور شه !!! رو میخونه . علنی هم میخونه . وانمود نمیکنه غیر از اینه . دخترا هم بهش پا میدن البته  !  آس دانشگاس دیگه ! خلاصه میگه ببین واسه تو این آهنگه رو نخونده .خیلی ظریف و زیرپوستی هواتو داره و بهت توجه داره ! همه رو برق میگیره مارو پیت بول! 


+ تو تنهاییاتو بذار رو دوش من / صدای تو لالایی میشه تو گوش من !


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
nana kian