نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

مامانم دلش نوه میخواد !

مامانم میخواد شوهرم بده . میگه بسه هرچی جدی بازی در آوردی . یکم روی خوش به پسرا نشون بده . جوری نباش جرات نکنن بیان سمتت !!! من نوه میخوام !!!!!!!! ://

میگم مامان هم کلاسیم بهم پیشنهاد دوستی داده . ولی پسره خیلی شوخه من خوشم نمیاد ! میگه حالا مثه بابات خوبه اصلا بلد نیست شوخی کنه !! :/ میگم خب من جدی خوشم میاد ! میگه تو غلط میکنی هرچی من میگم برو باهاش دوست شو ، از این خوشم نمیاد از اون خوشم نمیاد که نشد !

میگم مامان حالا جدی نگیری یهو دو روز دیگه ممکنه بگم باهاش نموندم و به هم زدما ! میگه حالا باهاش دوست شو ببین اخلاق و رفتارش چطوره !

هرچی بابام میگه نمیخواد اصلا ازدواج کنین خونه بابا راحتین واسه خودتون ، مامانم هوله !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰
nana kian