نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ب.ظ

یه پست دیگه مینویسم و میرم سراغ مقاله !

وام دانشگاه رو ثبت نام کردم

میخواستم واسه کلاسای زبانم !

ولی خب داداشمم لپتاپ لازم داره !

اینه که دودل شدم !


+ پارسال این موقع ها  اوج شلوغی کار بود. من همش به حالت بدو بدو بودم اینور اونور. پیگیری صورت وضعیت ها ! کنترل نیروها ! انجام خرده فرمایشات ناظرا ! پیگیری چک لیست ها ! اوووف ! تنها کاری که رییسم کرد این بود که یه کمکی برام بذاره که هم ببردم اینور اونور و هم یه سری کارها رو بهش واگذار کنم ! 

پاداش ماداش یُخ!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
nana kian