نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ب.ظ

دلم خواهر یا برادر بزرگتر میخواد .

دوستم داره با خواهرش که ده سالی ازش بزرگتره صحبت میکنه . فحشش دادم گفتم کثافت خب منم دلم خواهر بزرگتر میخواد . خودشو واسش لوس میکنه . 

خواهرای بزرگتر خیلی گناه دارن . از خواهر برادر کوچیکترشون حمایت میکنن . هواشونو دارن . حتی اگه در حق خودشون اجحاف بشه نمذارن کسی حق خواهر برادرشونو بخوره . حتی جلوی پدر مادر هم ازشون دفاع میکنن .لوسشون میکنن. براشون هدیه میخرن . خلاصه که بچه های ته تقاری که حسابی خوش به حالشون میشه . اونا هستن که اکثرا باید کوتاه بیان و....

ولی خودشون از این دست حمایتا محرومن . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۸
nana kian