نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

دوست شیرین من

یه آهنگ عربی هست هر وقت میذارمش تو اتاق و باهاش میخونم  بچه ها میگن حالا این چی میگه که حفظشم کردی؟؟ حداقل برو متنشو پیدا کن ببین چی میگه!

میگم : دقیقا چی باید سرچ کنم؟

فریماه : بذا الان سرچ  میکنم !!! 

و این هم متن سرچش : متن آهنگه که نانا میخونه  ناناااااااااااااااااااااا عامو ناناااااااااااا عریبه ها خری؟ میگم عربی !!!!!

دقیقا همین . بعد میگه نانا بیااااا پیداش نمیکنه حالا چیکار کنم ؟؟؟ متنشو که میخونم میپکم از خنده !!! دختره خل !!! :)))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
nana kian