نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

نیمه شب در پاییز

در نیمه شبی پاییزی تصمیم گرفتم حرفهام اینجا ثبت کنم . روزمرگی هام و هرچی فکرمو درگیر میکنه .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

honey I"m not your dad!!!

فک میکنم بابا من رو به شدت لوس با آورده .واسه خودش البته فقط . تحمل ندارم باهام تند حرف بزنه یا چیزی بگه . خودشم خوب میدونه . میگه نگاه کن چطوری بارتون آوردم که نمیتونم بهتون بگم بالای چشمتون ابرو! میزنین زیر گریه .

همیشه هر وقت کهازش ناراحت بودم  اومده منت کشی .امکان نداشته نیاد یا اهمیت نده . به محض اینکه اومده خونه بغلم کرده و شوخی کرده تا بخندونتم . این سطح توقع من رو بالا میبره  . ولی خب باید بدونم که هیچ کس نمیتونه اونطوری که بابا لوسم میکنه ، باهام خوب باشه و نازمو بخره . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
nana kian